Sähköposti: ruotsalainen.susanna@kolumbus.fi

Ympäristölautakunta (1.6.2017 - 31.5.2021)
Vantaan Kiinteistö ja Vesi Oy Hallituksen varapuheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)

Olen 50-vuotias Teknillisestä Korkeakoulusta valmistunut energiatekniikan diplomi-insinööri Ilolasta. Minulla on pitkäaikainen kokemus energia-alalta, mutta olen työskennellyt myös yksityisellä palvelusektorilla sekä kuljetus- ja logistiikka-alalla erilaisissa päällikkö- ja johtotason tehtävissä. Tällä hetkellä toimin energia-alalla yrityksille suunnatuissa myynti- ja asiakkuustehtävissä.

Olin ensimmäisen kerran kunnallisvaaliehdokkaana Vantaalla vuonna 2004 juuri äitiyslomalta töihin palattuani. Vuoden 2008 jälkeen luovuin luottamustoimista työni vuoksi, mutta nyt olen toisen kerran ehdolla ja uutta intoa ja tarmoa täynnä. Haluan olla mukana viemässä vantaalaisten asioita eteenpäin, yhdessä tekemällä ja välittäen.

Perheeseeni kuuluvat aviomies Kari sekä lapset 14-vuotias Sofia, Santahaminassa varusmiespalvelustaan suorittava 19-vuotias Patrik ja Aalto-yliopistossa opiskeleva 25-vuotias Henri. Lemmikkinä meillä on 6-vuotias Mittelspitz-koira Muppe. Vantaan Ilolassa olemme asuneet vuodesta 2001 lähtien.

Harrastan lenkkeilyä, hiihtoa, kuntosalilla käyntiä sekä matkailua.

Yhteydenotot ja kysymykset sähköpostilla: ruotsalainen.susanna@kolumbus.fi tai facebookin kautta: www.facebook.com/Ruotsalainen.S

Vastaan henkilökohtaisesti kaikkiin kysymyksiin.

TÄRKEIMMÄT LUOTTAMUSTOIMET VANTAALLA:

Kokoomuksen varavaltuutettu v. 2005-2008
Ympäristölautakunnan jäsen v. 2005-2008
Rakennuslupajaoksen jäsen v. 2005-2008

VAALITEEMAT

⦁ Tasokas koulutus kaikilla oppiasteilla
⦁ Nuorten syrjäytymisen ennaltaehkäisy,  koulutukseen kannustaminen
⦁ Laadukkaat sekä inhimilliset palvelut ja  asuminen vanhuksille ja vammaisille
⦁ Työllistymisen edistäminen,  opiskelu ei saa leikata  työttömyysturvaa
⦁ Homekoulut kuntoon
⦁ Laadukas uudisrakentaminen
⦁ Hyvä liikennekäyttäytyminen