Puhelin: 0405477790
Sähköposti: ml.vasarainen@gmail.com

Ympäristölautakunta (1.6.2017 - 31.5.2021)
Koivukylä-Korson kehittämistoimikunta (1.6.2017 - 31.5.2021)
Korson Kokoomus r.y. Puheenjohtaja (1.1.2016 - 30.1.2018)
Kunnallisjärjestön hallitus (1.1.2016 - 31.12.2017)
Vapaa-ajan lautakunta (28.1.2013 - 31.5.2017)

Olen ollut vantaalainen jo vuodesta 1974 alkaen, joten tunnen tämän voimakkaan kasvuajan sekä hyvät että huonot puolet. Korso on kotipaikkani ja olen siitä ylpeä!

Tärkeitä asioita, joihin aion keskittyä ovat minulle asukaspalvelut ja niiden saatavuus niin, että yhden luukun periaate toteutuisi mahdollisimman hyvin. Se löytyvätkö nämä palvelut kahden vai neljän kilometrin päästä ja kuka ne palvelut tuottaa puolestaan ei ole minulle ideologisesti tai muutenkaan ensisijainen, niiden vaan pitäisi olla kuntalaisen saatavilla. Vanhusten osalta palveluiden saatavuus asettaa omat eritysvaatimuksensa, jotka on myös otettava huomion palvelutarjonnassa.

Seuraavaksi olen kiinnostunut turvallisuudesta, tämä koskee niin koulutilojen terveellisyyttä kuin yksinkertaisesti sitä, että voimme vapaasti liikkua pelkäämättä henkilökohtaisen turvallisuutemme puolesta.

Yrittäjyys ja talouden tasapaino ovat myös lähellä sydäntäni. Vantaan tulee olla kaupunki, jonne yritykset tulevat mielellään tarjoamaan työpaikkoja. Vantaan talous, joka nyt on jo talous- ja velkaohjelman myötä parantunut, tulee pitää tällä tiellä, vaikka paljon haasteita onkin, esim. koulu- ja muiden julkisten tilojen kuntoon saattaminen tulee olla tulevan valtuuston agendalla ihan päällimmäisenä.