Puhelin: 0503794425
Sähköposti: anitta.orpana@kolumbus.fi
Kotisivu: www.anittaorpana.fi

Kaupunginvaltuusto (1.6.2017 - 31.5.2021)
Kaupunginhallitus (1.6.2017 - 31.5.2021)
Kaupunginvaltuusto ryhmän varapuheenjohtaja (28.1.2013 - 31.5.2017)
Kaupunginhallitus (28.1.2013 - 31.5.2017)

Nimeni on Anitta Orpana. Ammatiltani olen lehtori ja koulutukseltani olen valtiotieteen maisteri. Olen toiminut Vantaan kunnallispolitiikassa 20 vuotta, kaupunginvaltuutettuna ja kaupunginhallituksen jösenenä. Olen myös Vantaan kokoomusryhmän 1. varapuheenjohtaja. Opetusalan ammattilaisena koulutukseen liittyvät asiat ovat minulle erityisen tärkeitä. Suomi tunnetaan hyvästä ja laadukkaasta koulutusjärjetelmästä. Pidetään siitä kiinni myös jatkossa.

Kunta tuottaa terveyspalveluja myös tulevaisuudessa yhdessä yksityissektorin kanssa. Itse pidän erityisen tärkeänä sitä, että hyvät palvelut ovat saatavissa myös jatkossa.

Vantaa kasvaa ja kehittyy, joten investoinnit infrastruktuurin kehittämiseen ovat välttämättömiä. Monet kouluhankkeet ovat nyt ajankohtaisia. Vantaa on nyt taloudellisesti kasvu-uralla, velkaantuminen on saatu pysäytettyä ja myös viime tilikauden tulos oli positiivinen. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Annetaan hyvän työn jatkua. Äänestä siis Anitta valtuustoon myös seuraavalle kaudelle, 494.