Sähköposti: lindell.miia@gmail.com
Kotisivu: www.miialindell.fi

Monikulttuurisuusasiain neuvottelukunta Varapuheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)

Kaupunkisuunnittelulautakunta, varajäsen (1.6.2017 - 31.5.2021)

Olen Miia Lindell, 29-vuotias Kokoomuksen kuntavaaliehdokas Vantaan Kolohongasta. Työskentelen koordinaattorina asiantuntijaorganisaatiossa EU- ja yhteiskuntasuhteiden parissa, olen sosiaalisesti aktiivinen Nuorkauppakamarin jäsen sekä kahden lapsen äiti.  Olen aina ollut kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja tämä kiinnostus suuntasi opintojanikin, jotka sain päätökseen vuonna 2013 valmistuttuani valtiotieteiden maisteriksi Helsingin yliopistosta. Kanainvälisyys on lähellä sydäntäni sillä olen suorittanut kaikki kouluni englanninkielellä ja asunut kolme vuotta Englannissa. Halu vaikuttaa yhteisiin asioihimme ja aito kiinnostus ihmisistä motivoivat minua lähtemään ehdolle – haluan olla osana rakentamassa meille kaikille viihtyisää ja toimivaa Vantaata.

Tarjoan aikani, osaamiseni ja näkemykseni osaksi yhteistä päätöksentekoa.Vahvuuksiani ovat ratkaisuhakuinen ajattelu, halu paneutua huolella saatavilla olevaan tietoon, mielenkiinto erilaisia yhteiskunnallisia aihealueita kohtaan sekä innostus yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Erikoisosaamiseni keskittyy asiakaslähtöisyyteen, tutkimustyön tuntemukseen, ymmärrykseen digitalisaation tuomista mahdollisuuksista ja kansainvälisyyteen. Politiikassa tarvitaan eri taustoja omaavia ihmisiä, nykypäiväistä ajattelua ja etenkin arkea ymmärtäviä asiantuntijoita. Näitä minä tarjoan!