Puhelin: 0440309850
Sähköposti: kurkipiia@gmail.com
Kotisivu: www.piiakurki.fi

Kaupunginvaltuusto (1.6.2017 - 31.5.2021)
Tarkastuslautakunta (1.6.2017 - 31.5.2021)
Sosiaali- ja terveyslautakunta Varapuheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)

HUS valtuusto, varajäsen (1.6.2017 - 31.5.2021)

Olen työskennellyt sote-alalla yli kymmenen vuotta, josta viimeiset vuodet yksityisellä sektorilla johto- ja esimiestehtävissä. Tällä hetkellä työskentelen konseptipäällikkönä vastaten palveluiden ja laadun kehittämisestä.

Politiikkaan hurahdin vuonna 2012, ja olenkin ehtinyt olla monessa mukana. Kunnallispolitiikka on tullut tutuksi varavaltuutettuna ja erilaisissa lautakunnissa toimiessa. Lisäksi olen ollut paljon mukana järjestöpolitiikassa, ja olen mm. Kokoomuksen hyvinvointipoliittisen verkoston puheenjohtaja.

Luonteeltani olen ahkera, aikaansaava ja optimistinen. Hoidan hommat kunnialla loppuun ja teen sen, mitä on sovittu (usein enemmänkin). Sanon asiat suoraan ja päättäjänä haluan olla rehellinen. Haluan perustaa päätökseni faktoihin ja tehdä ne kulloinkin voimassa olevaan tilanteeseen sopien. Siksipä en lupaile turhia, vaan haluan tehdä objektiivisia päätöksiä.

Minua äänestämällä saat varmasti äänellesi vastinetta: otan selvää ja vien asioita eteenpäin. Suosittelijoinani toimivat mm. Paula Risikko, Alexander Stubb ja Harri Jaskari. He kaikki luottavat minuun päättäjänä ja ihmisenä. Lue lisää kotisivuiltani ja muista äänestää!