Puhelin: 0400416726
Sähköposti: hannele.puusa-ruohonen@pp.inet.fi

Ympäristölautakunta, varajäsen (1.6.2017 - 31.5.2021)
Ympäristölautakunta, varajäsen (28.1.2013 - 31.5.2017)
Rakennuslupajaosto, varajäsen (28.1.2013 - 31.5.2017)

Olen alkujaan Helsingistä, kotiutunut ja juurtunut tiiviisti Vantaalle, lähemmin Korson Leppäkorpeen. Ammatiltani olen tiedottaja ja markkinointiviestinnän tekijä. Koulutukseni on yo. ja MHT eli yrityshallinnon tutkinnon suorittanut markkinointijohtamisen linjalta. Minulla on ollut onni työskennellä hyvissä menestyvissä yrityksissä, joissa olen saanut kartuttaa niin työ- kuin oppimiskokemustani.

Aktiivinen liikkuja olen myös ollut aina. Poikani perheineen ja 93-vuotias äitini ovat myös vantaalaistuneet ;). Asumme mieheni kanssa pientalossa rauhallisella alueella, jossa on upeat ulkoilumaastot liikkua kahden rescue-koiramme kanssa.

Harrastan ja olen harrastanut aktiivisesti yhdistystoimintaa mm. tukihenkilönä, omakotiyhdistystehtäviä eri osa-alueilla paikallisesti ja valtakunnallisesti, löytöeläintoimintaa, urheiluseuratyötä- ja harrastusta.

Kuuntelen asukkaita herkällä korvalla ja olen valmis tarttumaan asioihin, tekemään aloitteita ja pitämään meidän tavallisten asukkaiden puolia aina varhaiskasvatuksesta asti ikääntyvän väestön arvostukseen. Talouden tasapaino luo meille Vantaalle hyvät olosuhteet asua ja elää, kouluttautua, liikkua, työllistyä ja ikääntyä turvallisesti. Mutta asioiden painotuksia on ensi kaudella muutettava asukaslähtöisempään päätöksentekoon. On muutoksen aika, parempaan. Joustavaan asiointiin ja asukkaiden tarpeet huomioon ottavaa päätöksentekoa.

Olen myös kuluvana kautena ollut Ympäristölautakunnan varajäsen (28.1.2013 - 31.5.2017),
Rakennuslupajaoston varajäsen (28.1.2013 - 31.5.2017) sekä Korson aluetoimikunnan jälkimmäisen puolikkaan kauden varajäsen -31.5.2017.