Puhelin: 0505675379
Sähköposti: jarkko.koivuniemi@gmail.com
Kotisivu: http://www.jarkkokoivuniemi.fi

Vantaan työverveys Johtokunnan puheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)
Keskusvaalilautakunta (1.6.2017 - 31.5.2021)
Kaupunginvaltuusto vara (28.1.2013 - 31.5.2017)
Opetuslautakunta (28.1.2013 - 31.5.2017)

Olen 47-vuotias aktiivinen kahden lapsen isä. Minulla on pitkäaikainen yrittäjätausta tietotekniikan saralta. Nyt toimin yritysarkkitehtuurin parissa mm. sote tietojärjestelmien kimpussa.

Vaaliteemani

• Vantaan talous kuntoon, investointeihin edelleen tarkuutta
  • Yrittäjäystävällinen Vantaa, yritykset tuovat työpaikat!
  • Harrastoimintaan lisää resursseja junioreillemme
  • Senorimme vanhenevat ja eritysryhmät esim. muistisairaat tarvitsevat lisää huomiota

Nuoret ja perheet

Koulu ja harrastukset ovat tärkeitä nuorille ja koululaisille. Kaikki pitää saada sopuhintaisten ja myös maksuttomien harrastusten pariin. Meillä ei ole riittävästi tähän tukea Vantaalla. Olen toiminut opetuslautakunnassa viimeisen kauden. Uusi kouluja rakennetaan ja vanhoja korjataan - hyvä niin. Niukkuuden aikana nuorissa pitäisi olla ykköspanostus ja valtuusto on tärkeässä asemassa rahanjaon suhteen.

Seniorit

Tänä vuonna omien arvojen kohdalla,  perinteisten perhe- ja talousarvojen rinnalle on noussut vanhustyön arvostus. Omakohtainen kokeminen perhepiirissä on pistänyt miettimään resussien riittämättömyyttä kunnissa. Kuntien voitava tehdä oikeita valintoja panostamalla ennaltaehkäisyyn ja laadukkaaseen hoitoon. Meillä kaikilla on vanhemmat, ja arvomailmamme muuttuu.

• Joka vuosi muisisairaita  14 500 lisää
  • Suomessa lähes 200.000 muistisairasta