Puhelin: 0401570808
Sähköposti: jpekkalaakso@gmail.com

Koy Vantaan Kauppalantalo Hallituksen varapuheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)

Olen 67 vuotias varatuomari ja asun Simonkalliossa. Tulevat vaalit käydään haastavaan aikaan sote-uudistuksen astuessa voimaan todennäköisesti vuoden 2019 alusta. Tämä rajaa kunnan tehtäviä olennaisesti, mutta vielä jää jäljelle mm. päivähoito, esiopetus, peruskoulutus, lukio, nuorisotyö, kulttuuripalvelut, liikunnan edistäminen, yhdistysten tukeminen, rakentaminen ja sen valvonta, ympäristötoimi, kaavoitus ja asuminen joitain olennaisia tehtäviä mainitakseni. Minua lähellä ovat lapsiperheet ja vanhukset unohtamatta tietenkään muitakaan apua tarvitsevia. Kotisivuillani on ajatuksiani monista eri asioista sotesta ympäristönsuojeluun ja demokratiaan, ja voit halutessasi tutustua kotisivuihini osoitteessa pekkalaaksoblog.wordpress.com. Tärkeää on käydä äänestämässä, koska se on demokratiassa olennainen keino vaikuttaa meitä kaikkia koskevien asioiden hoitamiseen. Mielestäni tärkeintä on välittäminen.