Puhelin: 0407799760
Sähköposti: korhonen.antti@gmail.com

Kauppiaitten Kauppaoppilaitos Oy Hallituksen jäsen (1.6.2017 - 31.5.2021)

VÄHEMMÄN PUHETTA, ENEMMÄN TEKOJA

Nimeni on Antti Korhonen ja olen ehdolla vuoden 2017 kuntavaaleissa Vantaalla. Edustan keskustaoikeistolaista arvopuoluetta Kokoomusta ja näenkin, että juuri Kokoomus edustaa niitä arvoja, joita itsekin arvostan. Olen pyrkimässä valtuustoon, koska haluan olla aktiivisesti mukana vaikuttamassa meidän yhteisen Vantaan huolehtimisessa ja kehittämisessä.

Toivon, että tulevissa kuntavaaleissa äänestäjät arvostavat myös massasta erottuvaa ja oikeasti asialähtöistä ehdokasta, joka ei puhu lämpimikseen vaan toimii ja osaa todellakin vaikuttaa. Pidän äärettömän tärkeänä, että kunnanvaltuustoihin valitaan sinne oikeasti soveltuvat ja ammattitaitoiset kuntapäättäjähenkilöt, joiden vastuulle voidaan antaa kaikkiin Vantaalaisiin vaikuttavia päätöksentekoja. Heidän vastuullaan on tehdä oikeita päätöksiä mm. kasvatukseen, koulutukseen, talouteen ja asumiseen liittyen. Perinteet kunniaan, mutta jotta ei jäädä polkemaan paikoilleen, aktiivista uudistumistakin tarvitaan. Otetaan siis askel yhdessä kohti parempaa ja modernimpaa tulevaisuutta.

Kunnanvaltuustossa rakennetaan meidän yhteistä Vantaata. Ole mukana valitsemassa pätevimmät ehdokkaat valtuustoon ja anna äänesi vaikuttaa.

ANTTI KORHONEN

OIKEA VALINTA