Puhelin: 0405445519
Sähköposti: carita@orlando.fi
Kotisivu: www.caritaorlando.fi

Kaupunginvaltuusto ryhmän varapuheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)
Tekninen lautakunta Puheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)
Vantaan-Porvoon alueneuvottelukunta (1.6.2017 - 31.5.2021)
Kaupunginvaltuusto ryhmän varapuheenjohtaja (28.1.2013 - 31.5.2017)
Tarkastuslautakunta (28.1.2013 - 31.5.2017)
Tekninen lautakunta (28.1.2013 - 31.5.2017)

Olen 46-vuotias yrittäjä Ilolasta. Takanani on nyt neljä vuotta valtuustossa. Haluan olla jatkossakin mukana tekemässä Vantaasta entistä turvallisempaa, viihtyisämpää ja elinvoimaisempaa kaupunkia. Lasten ja nuorten tulevaisuuteen vaikutetaan tämän päivän päätöksillä.

Mahdollisuuksien tasa-arvo

Kaikkien lasten ja nuorten tulee saada laadukasta opetusta. Koulutukseen ja varhaiskasvatukseen on panostettava. Toiseen asteen koulutuksen on oltava monipuolista ja yksilön tarpeet huomioivaa.

Nuorten syrjäytymiseen ei ole varaa

Syrjäytynyt nuori on inhimillinen tragedia. Ennaltaehkäisyyn tulee panostaa ja yksilöllisiä tukitoimintoja on kehitettävä. Apua tarvitsevien perheiden on saatava tukea.

Yrittäjäystävällinen kaupunki

Yritykset luovat työpaikkoja ja tuovat verotuloja kaupungille. Kaupungin tulee yhä useammin ostaa palveluita yksityisiltä palveluntuottajilta. Palvelusetelien käyttöönottoa tulee lisätä, jotta kuntalainen voi valita itselleen sopivimman palvelun. Siten myös paikalliset mikroyrittäjät pääsevät mukaan markkinoille.

Hyvinvointi syntyy työstä

Vantaalaisten työttömyyttä tulee vähentää kaikin mahdollisin keinoin. Työnhausta tulee tehdä mielekästä ja tavoitteellista. Työpaikkoja luovat yritykset, joten niiden tarpeita tulee kuunnella työllisyyden parantamiseksi.

Kaupungin talouden on oltava tasapainossa

Emme voi elää velaksi, vaan tulojen pitää riittää menoihin. Investoinneilla luodaan edellytykset vireälle yritystoiminnalle sekä työpaikkojen synnylle. Kaupungin palvelujen on oltava laadukkaita ja kustannustehokkaita.