Puhelin: 0405017030
Sähköposti: petri.koivuniemi@luukku.com
Kotisivu: www.petrikoivuniemi.fi

VAV Asunnot Oy Hallituksen varapuheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)
Keski-Vantaan Kokoomus ry Puheenjohtaja (1.1.2016 - 30.1.2018)
Keski-Vantaan Kokoomus ry Varapuheenjohtaja (1.1.2016 - 30.1.2018)
Kunnallisjärjestön hallitus (1.1.2016 - 31.12.2017)
Kaupunginvaltuusto (28.1.2013 - 31.5.2017)
Tarkastuslautakunta (28.1.2013 - 31.5.2017)

Olen syntyperäinen vantaalainen perheenisä ja yrittäjä. Yrittäjyyden ensiaskeleet otin 11-vuotiaana joulukuusikaupassa ja nyt yrittäjävuosia kuljetus- ja logistiikka-alalla on kertynyt jo yli 15. Tällä hetkellä olen mukana yrityksessä, joka maahantuo sähköautoja ja niiden latausjärjestelmiä. Liikenteen digitalisaation aiheuttama murros tuo uusia mahdollisuuksia edelläkävijöille!

Luonteeltani olen käytännönläheinen – tartun toimeen ripeästi ja minulla on halu saada asioita konkreettisesti aikaan. Kannan vastuuta yhteisistä asioista ja pyrin määrätietoisesti tavoitteisiin.

Juuri tämän vuoksi lähdin yli kymmenen vuotta sitten mukaan kunnallispolitiikkaan: haluan tehdä jotain konkreettista yhteisten asioiden parantamiseksi. Minulla on kunnia toimia seuraavissa luottamustehtävissä:

Kaupunginvaltuutettuna

Tarkastuslautakunnan jäsenenä

Keski-Vantaan kokoomuksen puheenjohtajana

Luottamustehtävien lisäksi vapaa-aikani kuluu perheen parissa. Yhdessä vaimoni ja lasten kanssa mökkeilemme, hoidamme puutarhaa ja nautimme ruuanlaitosta. Elämän tasapaino löytyy työn, harrastusten ja kotielämän yhteensovittamisesta.