Puhelin: 0504611975
Sähköposti: raija.virta@gmail.com

VAV Asunnot Oy Hallituksen jäsen (1.6.2017 - 31.5.2021)
Kaupunginvaltuusto (28.1.2013 - 31.5.2017)
Tarkastuslautakunta (28.1.2013 - 31.5.2017)
Vapaa-ajan lautakunta (28.1.2013 - 31.5.2017)

RAIJA VIRTA  -  Valtuutettu jonka sanaan voi luottaa

Asuinpaikka: Martinlaakso

Titteli: Kaupunginvaltuutettu, KTM, auktorisoitu yritystutkija (CCA),  JHTT (Julkishallinnon ja -talouden tarkastaja) -pätevyys.

Koulutukseltani olen myös prosessiteknikko, teollisuuslaborantti, oikeustieteen opintoja.

Luottamustoimet: Kaupunginvaltuutettu vuodesta 2005, maakuntavaltuutettu, tarkastuslautakunnan jäsen, Suomen ilmailumuseosäätiön edustajiston jäsen, vapaa-ajanlautakunnan jäsen, Vantaan orkesterin hallituksen lautakunnan edustaja

Email: raija.virta@gmail.com

Kotisivut: www.raijavirta.fi

Kokemus kaava-,  teknisestä ym. lautakunnista  laajasti. Aiemmin EVTEK- tarkastuslautakunnan vpj, Uudenmaan päihdehuollon kuntayhtymän tarkastuslautakunnan pj, VAV asuntojen hallintoneuvoston jäsen, Vantaan Energia Oy:n hallintoneuvoston jäsen.

Työura: valtionhallinnon tarkastus, yritystutkimus, tietohallinnon suunnittelu, pääkirjanpitäjä, vuorotyönjohtaja, laboratorion esimies, teollisuuslaborantti, vuorotyöntekijä, urheilu- ja kosmetiikkamyyjä tavaratalossa.,

Lähikoulut tulee säilyttää. Ainoa Länsi-Vantaan valtuutetuista joka äänesti Tuomelan ja Hevoshaan koulujen lakkautuksia vastaan.

Toimittava tinkimättä koulujen ja päiväkotien terveen sisäilman, lasten ja henkilöstön terveyden puolesta

Ei nuorten syrjäytymiselle, uusia keinoja pikaisesti käyttöön. Terveyspalvelut taattava lähellä kuntalaista. Ikäihmisten asema ja palveluiden laatu turvattava, riittävät resurssit vanhusten kotihoitoon. Vantaan asuinalueiden tasapuolinen kehitys, myös vanhoja alueita kehitettävä yhtä hyvin kuin uusia.