Puhelin: 0400103278
Sähköposti: welska@saunalahti.fi

Ruukkukujan Autopaikat Oy Hallituksen varapuheenjohtaja (1.6.2017 - 31.5.2021)

Hei ! Olen kymmenen vuotta sitten muuttanut Helsingista Vantaalle / Myyrmäkeen. Olen naimisissa ja kahden lapsen isä, lapsenlapsia on 3. OIkeistopolitiikka on lähellä itseäni. Isäni, jo edesmennyt oli Kokoomuslainen sieluun ja vereen saakka. Olen työskennellyt myynninparissa 35 vuotta eri yrityksissä. Esim. Farmos Oy, Sarvis Oy, Hankkija/Etek Oy, Unilever, Johnson Diversey. Politiikkalla tahdon auttaa Vantaan eteenpäin menoa. Vantaan verotus ajantasolle ja kuriin. Vanhusten palvelut turvaliseksi. Terveydenhoito kaikille samalle tasolle ja varausajat samalle päivälle. Turvallinen asuinpaikka Länsi-Vantaalla. Myyrmäen-Martinlaakson asukkaille palvelujen tason nostaminen.Myyrmannin viereisen "montun" kaavoutus hyötykäyttöön liike-ja asuinrakennukselle vuoden 2017 aikana. Lisää PK-yrityksiä Myyrmäen-Martinlaakson alueelle. Lisärakentamista asuinkäyttöön Myyrmäen keskustaan.