Sähköposti: anniina_pylsy@hotmail.com

Sosiaali- ja terveyslautakunta (1.6.2017 - 31.5.2021)
Tiedekeskussäätiön Hallitus Hallituksen jäsen (1.6.2017 - 31.5.2021)

Olen 32-vuotias terveystieteiden maisteri, sairaanhoitaja ja hallintotieteen maisteriopiskelija Vantaan Tammistosta. Työskentelin sairaanhoitajana erikoissairaanhoidossa noin kymmenen vuoden ajan. Nykyään jatkan sairastuneiden parissa työskentelyä kolmannen sektorin näkökulmasta, jossa työskentelen suunnittelijana terveydenhuollon erillisrekisterissä sekä teen hoitoyksikköyhteistyötä. Toimin myös asiamiehenä terveydenhuollon säätiössä.

Pidän yhteisiin asioihin vaikuttamista jokaisen oikeutena ja velvollisuutena. Uskon yhdessä tekemiseen ja asioista neuvottelemiseen. Haluan olla rakentamassa yhä parempaa Vantaata, jossa palveluita suunnitellaan ja kehitetään yhä enemmän vuorovaikutuksessa kaupungin asukkaiden kanssa. Asukkaille tulee antaa aitoja ja uudenlaisia osallisuuden mahdollisuuksia itseään koskevassa päätöksenteossa. Kaupungin palveluiden tulee olla asukkaidensa näköiset sekä perustua tietoon, jotta palvelut ovat tarvelähtöisiä ja vaikuttavia. Vantaan tulee myös satsata terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseen sekä tehdä erityisesti lapsia, nuoria ja perheitä tukevia perhepoliittisia ratkaisuja. Haluan Vantaan olevan vetovoimainen tulevaisuuden kaupunki. Tehdään tällainen Vantaa yhdessä!